Sabtu, 2 Oktober 2010

hari-hari yg lalu..




Indah je rase kalu idup nie bahagie sentiasa..brminggu-minggu khidupan saya mcm biasa,dlm biasa 2 ada juga indahnya hihi..tapi saya tak kisah sngat.biarla ,tu la idup x ley nk ubah2.kekdg aty kte nie nk kn yg sempurna je dlm idup tapi ianye musthil..
kt U-->stu yg membimbngkan saye hm exam week will be coming..takutye..kekadng sarat otak ni nk pikirkan sume tu.saye akan hadapi mggu exam tu ngan bersemangat.saya nak berjaya tol2 dalam idup nie.kpade yg syg sye n nk sye bjaye doakn sye k.sye pon doakn kamoo jgk.. ;P



Owhh lupa saya nk citew.adew satu citew nie.ianya berlaku 3 hari lepas dr tarikh nie..hmm saye kena dera. x penh kne denda sampai mcm tu seumur idup nie.waaa..sdih n gram aw.sampai mnangis tersedu-sedu sye .malu + wat cool= x tntu arah..hihi.saya x suke kalu bukn salah saya tapi kne hukum sekali...kejam tol owg tu.dh la x adil,rase nk belasah je..sbr babe,2 la pkataan yg mampu mbr2 saye ckp,tp saye once da ngis asyk nk ngis je..hihi.hmm klu bnda mcm nie brlaku lg sye akn sound direct owg tu..biar dye lak mngs..haha.



Mcm-mcm je kn saye nie.kowang penah tak dgr yg "ketawa@bhase owg putihyer laugh" ley pnjgkn umo n ley wat khidupn lbih indah.cube korng ikut pe sye nk ajar nie.cehh,mcm expert je saye ni nk jd pkar sakit owg ramai..kui.kui..kalu tnsion cube kowng tngok cte lawak2 zizan ,johan,cte funny papewla.pastu msti ade miracle brlaku .jeng-jeng..nk tau x pe blaku??? muke kowng da x ketat lagi n owng2 kt sekeliling kamoo x kn isau n tension tgok kamo.masalh ley dicri jaln pnyelesaian yer so x yh la awak sume wat poo face.huhu.satu saye nk warning sblum ktawe->kowang jgnla tetbe ktawe tnpe sbb.seram mbr2 tu kang..hihi.eyhh tapi kn ade owg kate ketawe ni ley mndtgkn kburukn.btol k?saya nk tnye awk sume..hmm kalu kowng gelak ilmu kowng brkurng x?bnde ni wat sye mushkil..hihi.

-->last sentence nie saya nk ckp yg saya syg sume yg syg sye iklas!! :)











Tiada ulasan:

Catat Ulasan