Jumaat, 26 Ogos 2011

yeahh..raya is coming!!

salam semua my readers..hopefully korang sihat walafiat dan gembira dibulan ramadhan yang sudah sampai ke penghujung bagi tahun ni..mesti korang excited ngan persiapan raya kan??alaa jangan cakap tak la k.. u all msti excited mighted(amboiii ayt hang..haha)..saya pon same la awk...hihi.tapi raya taun ni rase macam tak de soul la..saya pon tak tahu kenapa.bila pergi bazar or shopingg mall..seronok je tengok dyorang beli baju,kuih and macam-macam la..tapi bila saya lak..just pandang je..kehulu-kehilir tapi tak de satu yang berkenan pon..hmm hampeyhh..huhu.tapi bila pikir balik maksud SYAWAL tu wat saya tersedar yang ia satu hari yang perlu dirayakan oleh umat Islam..berpakaian baru ley dapat pahala,

     so this is my alkisah huhu..: saya pujuk la hati saya ni untuk kehulu-kehilir lagi dalam shoping mall for survey wat kali terakhir baju yang berkenan,,,jalan puyer jalan,belek punyer belek..tadaaa..finally i found baju kurung yang menarik aty saya.alhamdulilah..i grab it and paid it..masyallah,dia punye price ley beli bju PADINI 5 helai 0r beli 2 helai baju tshirt kat ESPRIT...ayah pon tak kisah so,i just pay it..ok this is enough..

       jalan-puyer jalan..tergerak aty nak pilih kemeja..(owhh 4 ur information,i selesa bile pkai kmeja..tshirt dh x slesa kat diri i..mungkin sebab cuace kat MALAYSIA ni panas..bile panas nti bpeluh..pastuu..tut..malu i nk cakap..huhu).saya pon pilih la kmeja kt LOIS JEANS..alhamdulilah jumpe satu kmaja yang memikat aty..i ambik and byar..now,saya ade 2 bju..ok this is enough..i hope this SYAWAL become more memorable and meaningfull to me...


hah,,korang mesti dah teringin nakm makan ketupat and rendang kn..ni saya ade pic yang menyelerakan untuk korang..(jaat kan saya..hihi..sbau tau korang,,nti satu syawal makan smpai pengsan k..haha)
uishhh menyelerakan..
Pasti terangkat..
lazatttttttttt...



so,dikesempatan ni.saya nak ucapkan :
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN ATAS SALAH SILAP YANG TAK PASTI..



1 ulasan: