Isnin, 14 November 2011

kalau awak happy saya pon happy!

aiyoo..mane menghilang ma..opss sorry guys..hihi.saya tak hilang pon just malas nak update.lecehh..kalau nak update memang berjam-jam masa diperlukan,,biasewla orang cerewet semua nak perfect n clean.hihi.
ok memang saya ade cerita nak story kat kowang tentang what happens to me in few days ni.
Persoalan ye sekarang ni..saya tertanya-tanya la..apa pendapat korang tentang kahwin muda?? Surrounding saya yang wat saya tertanya-tanya,actually 13-11-2011 my cousin wedding and 25-12-2011.u all know that his age only 24 and 23
and BOYS and still study ok..mude kan.Bila saya tanye dye, tak menyusahkan ade title husband waktu muda ni and yang penting masih study?boley ke nak tanggung anak orang..u all nak tau ape jawapan dye.dye jawab macam ni 
"Dunia sekarang dah tua,dari diri wat maksiat lebih baik tunaikan yang wajib,rezeki lepas tu lain cerita sebab tu keje tuhan,"dye tak suke orang lain tengok and pandang perempuan yang dye sayang melebihi dye,so thats y la dye nak kawin awal,dye nak perempuan tu sah jadi milik dye sorang sebab dye terlalu cintakan perempuan tu"

..wwoww..hebatkan jawapan sepupu saya ni..apape pon dye ade sebab tersendiri kahwin awal and dye tak anggap tu satu masalah atau kesilapan pon dalam hidup dye..saya sebagai sepupu dye just wish semoge berkekalan hingga akhir hayat..sweet lorhh..
OK then ramai la makcik-makcik,nenek sedara and kenalan makcik tanya empunya diri ni awak bila lagi?entah2 tak lame lagi..Aiyoo makcik makcik sekalian,,saye ni mude lagi belum masuk 20an pon lagi..hihi.pening sape yang jadi husband saya nanti sebab saya ni kebudakkan..haha.anywhere ade rezeki adelah bak kata pepatah jodoh tak kemana..
so,ape pendapat korang tentang kawin mude??banyak PRO n CONs ye..so pikir-pikirkan..yang penting tanye diri sendiri boley k pikul tanggungjawab tu and teliti pasangan anda adakah dye cukup matang untuk bergelar teman idup kamu..ok done!daa



p/s:ambik ko..merepek kerepek saye ye post kali ni..hihihi



2 ulasan:

  1. Wahh bestnyaa. Teringin nak kawin awal jugak. Tapi takda calon plak. hihi

    BalasPadam
  2. syeila ni calon 2 ade tp mgkin dye mnyorok dr sheila..hihi.nt jgn lupe jemput kite k.. :)

    BalasPadam