Selasa, 13 Disember 2011

Oh my dear..im counting on that DAy!



      Its on this Sunday..i don't want to  look to the calendar..aiyoo...amma,papa,mummy,umi,ayah(amboiii sume hang dok sebutt.huhu)...ok kenyataan yer im become 20 years old and next year is 21 ok..erkk..seraMm rite..Eley kalau hang lelaki memang la hang tak rase pape..cek ni dok kalut pikir mase depan..huhu..
my special friend dok kecoh habis ape yang cek nak for that special day..isshh segan cek nak cakap,x sopan na...huhu(apela yg ko duk gedik-gedik cakap PENANG ni??..)
Ok la ,

to my dearest...
  •  i wish for my birthday that i hope our friendship become strong and doesn't have any problem..
  • i would like to say that i wish someone will together with me in my special day.
  • i wish i would get your blessing..
  • i wish i would become more matured person..
  • i wish i have my special person in my life..
  • i hope i will become a good student..
  • i hope i will make all my friends smile and happy with me..
  • i wish i will happy in my life and get what i want in my life..


p/s: ishh korang rase cukup tak saye yer wish and hope ni??hihi..(hah x cukup???..erk jap2 cek letak picture brg tu k..malu la cekk..hihi)




i wish this camera CANON IXUS230 HS(pink /green only)
Tadaa..i wish this bag..hihi.
i wish i have a great day with u(candle light dinner!!)
i wish this STILETTO..aww.so sweet
yummy..i wish this cake~

i wish i get roses.. :)

Amboi ci kiah kite ni macam orang berangan dah..macam-macam hah..aloo kawan, ini my wish only ma,if i get it,i kire untung ma..tapi nobody can give all this thing aw..hihi.so,lebih baik i berangan sowang2..lalalalala~

p/s: jangan tiru keinginan seperti ini...mengalahkan puteri raje..huhuhuhu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan