Jumaat, 24 Februari 2012

i am totally miss u..

Ahhhh rase nak menjerit je kuat-kuat...i miss him very much.
my avatar..sobs sobs..
entahlah rase macam kurang kalau tak bercakap,tak berborak,tak berjumpa..bape tahun pon saye try buang rase rindu ni tetap melekat kat aty ni.(ksimpulanye dye adalah penyeri hidup saye..) Yang pelik ye kalau kitorang gaduh k,saling kutuk mengutuk k,saling memuji pon perasaan sentap tu tak de sangat..saye rase selesa sangat ngan dye..dari dulu sampai sekarang saya tak pernah marah dye,even dye marah saye sebab ye saye kenal dye sangat-sangat..saye akan merajuk or marah dye bile dye marah saye tanpe sebab..hihi. mungkin ade hikmah hubungan kitorang macam biskut chips more.kejap baik kejap tak.. ape yang boley saye katekan kat sini yang dye adalah cinta pertama saya.maksudnya first sight love in my heart.. biar beribu pon lelaki yang hadir dalam hidup saye tapi saya akui aty saye tetap x ley nak menolak kebenaran yang hanye dye kat aty saye..im really in love with u since that time u asked me to be ur girl..Saya bukan jenis yang terhegeh-hegeh,tapi saye akan tunggu.kalau betol awak sayang saye awak akan tunjukkan sayang sebenar awak bile mase ye nanti..biarlah awak tak nampak betape saye ambik berat tentang hidup awak betapa saye sangat risaukan awak bila awk sakit or terjadi pape kat awak..mungkin akan datang awak akan lebih berfikiran terbuka untuk menilai diri saya.saya ingat pesanan awak kat saya,awak nak saya belajar betol-betol,jage diri,jangan layan lelaki sangat sebab diorang sume buaya tapi bukan awak(awk memng baek..wat saye nk nangis pulak hihi) and pesanan awak yang awak tak kan jumpe saye selagi awak tak berjaya..saya hormati segala keputusan awak and saya tak kan kate tidak kat sume kemahuan awak sebab saye sayang awk sangat-sangat...saya hargai sume pemberian awk..mungkin awak tak tahu yang saya simpan everything tentang kite dalam satu kotak comel..everything tentang kite..nanti bile tibe masenye saya tunjukkan kat awak k..
Ohh my Avatar, jangan lah asyik salah anggap dengan diri saye,saye tak tahu nak terangkan kat awak,saye bukan jenis yang berterus terang awak pon tahu kan.saye sangat ramah dengan sesiape pon.mungkin ni satu sifat saye yang awak tak suke kan.entahlah,saya serahkan pade takdir..ape yang berlaku mesti ade hikmah and keberkatanya..26 is ur birthday.saye sebenarnya dah prepare something untuk bagi kat awk,tapi tak kesampaian sebab awak x nak jumpe saye lagi.(awk thu aty saye asyik mngis je dgn kate2 awk ni,tp muke saye tetap tsenyum untuk wat mbr2 n parents saye tak risau tentang saya..hihi.em sobs sobs)takpe la,saye simpan dulu k,setiap barang yang saye nk bagi kat awk.saya dh lebel da supaye nti kalau kite jumpe one day saye ley bgtau awk .awak jage diri baik-baik k,halalkan segalanye yang awak bg kat saye..kalau pape jadi kat saye,saye harap awk ade kat sisi saye..saye tak harap awak terime saye sekarang tapi saye mngharap awk akan jadi milik saye seorang akan datang..


p/s: my heart yg berkate-kate..sory kt readers kalu menyampah bace luahan aty saye ni..sorry.i made this for my avatar...ishh lagu blog saye ni wat saye makin feeling..waaaa :(  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan