Ahad, 25 Mac 2012

angry n angry~

salam readers..
hmm hari ni rase nak luahkan ape yang saye rase kat avatar saya..
marah,geram,sedih,sume ada..saya harap avatar bace apa yang saya tulis ni..
saya bukan ye nak jadi gedik ke ape nak tulis and mengadu macam ni,tapi saya tak tahan tau..saya boley tahan tapi kekadang rase macam melampau je..saya selalu and selalu tunggu avatar saye ade mase ,free dari segala kerja and berharap avatar ley teman saya borak-borak and dengar cite saya..tapi, avatar selalu tak perasan yang saye ni
  need attention from him..
kekadang tu bile rindu sangat asyik tengok gambar dye je..nak dengar suare memang susah la...hmm
kalau u oll nak tahu,saya tak kan gangu avatar saya wat kerja,sebab bila avatar buat keje dye selalu focus,kalau orang gangu nanti dye marah..saya nak usik-usik pon tak boley.takoott..
saya takot avatar marah sbab muka dye macam dinasour..lalala
saya kadang-kadang tunggu je avatar balik kerja,tunggu avatar siapkan asgment ,tunggu avatar balik dari makan and sume ye saya tunggu,walaupun saya ade kerja nak buat,nak study and nak wat pape la...tapi avatar ni suke tak appreciate..sedihh tau..pastu avatar cakap saya melewehh..hmm sobs,sobs..
avatar suke kejam ngan saya.satu ayat tu bile dye cakap saye selalu sentap tapi takde la sampai nak ambik aty sebab kene pikir gak mungkin dye penat ke ape kan..
ayat ye= "malam nanti kite skype k" (time ni berbunga-bunga aty ni),nanti bile dh malam avatar dah balik ke or dah siap keje
avatar cakap="i mengantukla,i tido dlu k"..waaa... :(
avatar please la jangan macam ni, only u that i comfortable to talk,to laugh to cry and to do anything..jangan la wat saye kecik aty..,kalau saye merajuk mesti avatar tak nak pujuk sebab avatar poyo..
avatar tak takut ke kehilangan 
budakk paling "comel" didunie

ni...hmm saya baru je logout secare mengejut sebab avatar tibe-tibe bad mood ke tension k ape  ntah and saye geram sangat..sedih tau.saya punyela simpan je cerita-cerita nak bagitau avatar.tapi hampehh..(biar jadi pekasam syokk sikit)tak sempat pon bagitau ..dari semalam saya tunggu..
hmm tak pela ,memang saya je yang kena paham avatar..
kepada avatar nanti bile mood saya ok ,
dah tak touching saya on9 and contact awak ok.awak jage diri elok-elok..
sekian.
p/s:kepade my readers sorry entry ni melibatkan perasaan sikit.tak tahu nak luahkan kat sape.thanks for reading~
mood: tengah sedih sambil focus kat buku-buku nak exam selase ni..hmm :(

1 ulasan: