Sabtu, 31 Mac 2012

picture and picture..i love Camera!

Eloo readers..hihi..saya nak bagitau satu pengumuman..
SAYA DAH HABIS DIPLOMA..Insyallah~
 wah Cepat betol masa berlalu..pejam celik pejam celik..
tadaa hear we noW babe! hihi
Ok lah tajuk entry pon tulis picture=gambar so
 saya nak mempersembahkan gambar-gambar saya bersama member-member..hehehe..pewiit..





Hah, ade gaye tak?? photographer ayu & sopan..hahaha


























Biaselah nampak CUN sikit kan..dah besar im 20years old and 3 month huhu..
Sekarang dah habis diploma lagi 2 tahun habis DEGREE pulak,
time tu haishh makin meletop cik NIZZY ni..haha(perasan pulak..lalala)
ape-ape pon diharap sahabat-sahabat ku sekalian berjaya dalam hidup ok.
Kepada yang berhajat nak buat nasi minyak jangan lupe jemput tau..
kepada diriku sendiri jangan nak mengatal..abang hang pon tak kawin lagi,
orang pon takut nak datang meminang anak En.Juhari ni..
macam kanak-kanak je.tapi kat hati AVATAR saya tetap NO1
(perasan sendiri..biarla.one day avatar akan cakap jugak kat saya..lalala) haha..
(hepp..im going older now okeyh!)


2 ulasan:

  1. try pakai lomo camera pulak lpas nih >.<

    #b one of my cyber community movement for my social research 'sexual harassment'

    http://keepdlady.blogspot.com/2012/03/sexual-harassment-what-it-is.html

    BalasPadam
  2. okeyh..i try to use it one day.just wait and update my new entry..

    BalasPadam