Isnin, 16 April 2012

Yuhhuu readers ,hari yang same setiap hari,yang berbeza ye  hanyalah aktiviti seseorang tu and feeling seseorang tu..(name pon manusia bukanye ROBOT cik nizzy oit..haha)
Kekadang as a GURL biasewla duduk and pikir :





  • dye tu sayang aku ke tak? 
  • dye tu JUJUR ke? 
  • dye tu betol ke tak de orang lain? 
  • dye tu serius ke dengan aku?
  • dye tu kacak tak kan tak de peminat?
  • dye tu kacak tapi sesuai ke aku dengan dye?
  • dye tu tak nampak ke yang aku ni cumil lagi cun?
  • dye tu tak nak berterus terang ke?
  • dye tu kekadang anggap aku ni kawan ke GF or pendengar setia?
  • dye tu betol-betol serius ke nak jadikan aku teman hidup dye SEORANG?(no madu2..haha)


Hah banyak kan soalan yang boleyh muncul bile GURL duduk sorang-sorang and pikirkan someone special..
("ko jangan cakap sume soalan ni sbenarnye dr otak ko ye cik nizzy"..gulp..eyh mne ade! kihkihkih)
biasewla,bilew kite sayang kan seseorang tu kite mestilah nak kejujuran n kesetiaan .umur pon dah 20 an,tak kan nak cinta monyet lagi,
(nampak sangat pasangan yang tak matang and tak nampak future.)
Jawapan ni sume ade dekat pasangan anda,yakinlah yang Si Dia always Love u~
Bagi saya la kan,kalau kite dah mula rase nak dye dalam hidup kite jangan bercinta lame-lame,sebab risiko ye besar,kalau sayang je terus jewla kawin,bila da kawin hah sukati anda la nak bercinte tunggang terbalik.
Bak kata nenek saye, "jangan lame-lame berkaple suh dye masuk meminang,bende baik tak kan nak sembunyi-sembunyi and tunggu lame-lame berlapuk berkabuk cinta ko nti"
 (hamboiii nenek ku bercakap,mengalahkan chef wan..haha)
Orang tua biasewla tak nak benda bukan-bukan berlaku, kte kene la pikir Si Dia pulak kan.x kn nk pakse2 orang masuk meminang kita.Kalau pasangan korang tu baru nak mencari duet biarkan dulu hasrat korang tu..let him to save money for ur ceremonies and ur future.

Ape yang boley saye katekan LOVE is always green in myheart for my Avatar..


(waahh ko,dr dlu sampai skrng syg kat mamat ni ea..woitt ofcourse la,dye la satu-satu ye supportive aq..ko ade!)

ok lah readers sumer, satu pesanan saye: 




  "Ingatlah bahawa setiap cinta dan pencapaian yang besar akan       melibatkan pengorbanan dan risiko yang besar."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan