Jumaat, 7 September 2012

apakah yang berlaku..

Salam all my readers..
fuhhh dah berabuk my blog.hihi.saye mintak maaf ye kawan-kawan..
actually many things that suddenly happen in mylife...
nak dipendekkan cerita saye dah berhenti keje 04.09.12 ari tu..i got chance to futher study..
hah what unxpected news rite..hmm nak x nak i must take this chance,saye pon mude lagi..kan2..
Tett msti korang nak tahu i got which university rite,hmm i got uitm Samarahan which at Sarawak..
saye x tau la nak sedih or gembire dengan peluang ni..
berat hati ni nak tinggalkan sume yang saye sayang kat sini..
exspecially my parents,my AVATAR, my sibling n all my friends..
i will MISS them so much..
ok,mesti korang ckp ala sarawak je bukan luar negare tapi cube korng pikir over the sea jugakk kan.hmm tapi ape pon saye mesti kuat n tabah dengan sume dugaan..try to be a good student n a good person.
soal hati pulak,he know who`s in myheart ,
if u miss me please contact me and fly to me ya my lovely AVATAR..hihi
To all my friends, doakan saye ye,insyallah 2 tahun sangat cepat untuk dilalui..
lepas tu kite hang out before back to work life again..
kepade readers tunggu for my latest story..now,i can tell u about Sarawak pulak after this..
thats all for dis time ya ..see u soon ..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan