Sabtu, 6 Ogos 2011

beranGan-anGan ~

ello readers! dalam bulan ramadhan nie, terasa macam nak relax je(tido n x wat pape huhu..) . mesti korang pon same kan.cepatt angguk kepala tu tanda setuju ngan kata-kata saya ni..hihi. anywhere bagi saya bila dah duduk melangok kat depan meja pandang langit tu maknanya sedang mengelamun..hmm my favourite habits tapi bukan selalu okeyh!haha..sengall kan saya ni.perangai-perangai macam ni jangan diikut tau kengkawan sekalian..nanti dapat suami tua baru tau..(bantai jela..den main agak je..chill)
    Korang nak tau tak apa yang saya selalu berangan..kalau nak tau, teruskan membaca entry ni,kalau tak nak, boley dengar jewla lagu kat blog saya ni sambil melihat picture2 saya and kawan-kawan..hahaha.opppsss dah meraban pulak ni..hah saya berangan saya nak pergi bercuti kat PULAU..nobody can disturb me..i guess.haha.
hah pastu saya search la kat internet tempat and resort-resort yang menarik kat MALAYSIA ni..selepas beberapa jam..tadaa..saya jumpa
PANGKOR LAUT RESORT.(exclusive resort actually).
wahhh so nice,beautiful and i think u all pon mesti excited bila tengok accommodation dyowang..kat bawah ni ade picture ye..(sila lah tengok and berangan macam saya tau!!) .KAn saya selalu cakap~dari beragan ley jadi impian and boley dicapai dengan usaha~ so tak salahkan kalau kita berangan,in other word is planning.hahaha





Ape pendapat korang??besh kan..saya memang suka something yang nature and relax macam ni..permandangan dye pon cantik and of course camera diperlukan disini.
.i hope one day i can go there! amin..

p/s: lepas berangan mula la rase ngantuk..apalagi jomm tidosss..huhu





Tiada ulasan:

Catat Ulasan